joi, martie 30, 2006

De ce sa iti creezi un grup de discutii?

Motivele ar putea fi:
)> Sa te lauzi cu rezultatul crearii; "am creat o comunitate de X membri" (am citit recent o descriere a unui de discutii care isi propunea sa adune 5.000 de membri); sau "avem peste 2.000 de mesaje"; sau "cunoscutul scriitor Y posteaza pe grupul meu de discutii";
)> Managament; E nevoie de cunostinte IT de baza (pentru managementul grupului); apoi de intelegerea buna a relatiilor inter-umane (pentru evita si eventual opri conflicte); promovare a grupului; toate cer management de informatie, timp si oameni;
)> Curiozitate - vreau sa vad daca pot sa creez o comunitate activa, daca pot sa adun oameni si sa ii motivez sa scrie ei insisi mesaje;
)> Nevoie existenta puternic; grupa 3 are nevoie de grupa pentru a afla si cei care nu vin la scoala despre faptul ca la Managementul proiectelor trebuie, ei bine, adus un proiect; sau "Am participat la 4 zile de conferinte si work-shop-uri. Ramane un grup de discutii in urma acestor discutii live?"
)> Sa aduci ceva nou; Acesta este motivul pentru care am creat grupurile de discutii
ViataStudenteasca@googlegroups.com [Click pentru inscriere]
Conferinte@yahoogroups.com
JobStudenti@googlegroups.com
Umorserios@yahoogroups.com
(noutatea consta in faptul ca mesaje pe o anumita tema sunt adunate de pe grupuri de discutii intr-un singur loc; apoi forward-ez stirile relevante; trimit mesaje pe care le citesc in presa tiparit sau le vad ca reclame pe pereti sau ... sau ...)